Messenger تلپادو Telepado 1.0.26.10 For Android + Windows, And The Computer Telepado Desktop 1.7.6.1847 Crack Serial

 

| پیام‌رسان تله پادو Telepado –جایگزینی قدرتمند برای تلگرام |

 

تلپادو  Telepado1.0.26.10 + Windows And Computer Telepado Desktop 1.7.6.1847 نام یکپیام‌رسان جدید And بسیار قدرتمند به منظور چت And گفتگوی خصوصی Andگروهی با دوستان And آشنایان است. همزمان با فیلتر شدن اپلیکیشنپیام‌رسان تلگرام Etc. موج عظیمی از کاربران به سایر نرم افزارهایپیام‌رسان مهاجرت کرده‌اند. تولیدکنندگان نرم افزارهای پیام‌رسان نیزبا توجه به پتانسیل And ظرفیت بازار Etc. سعی بر آن دارند که باتبلیغات بیشتر Etc. کاربران را به سمت سرویس‌های خود حذب کنند. درهمین راستا Etc. تصمیم گرفتیم تعدادی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را بهعنوان جایگزین خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز And محترم معرفی کنیم.پیام‌رسان جدیدی تلپادو Etc. یک جایگزین بسیار زیبا And شبیه بهپیام‌رسان تلگرام است که با امکاناتی کاربردی And گسترده توانسته توجهبسیاری از کاربران را به خود جلب نماید در این میان Etc. برخیتولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده And اقدام به عرضهپیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌هامی‌توان به Soroush Etc.It’s Etc. Chat Etc. آی Chat Etc. Yes And … اشارهکرد. 

تلپادو یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌هایپیام‌رسان است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده And با دارا بودنظاهری زیبا And کاربرپسند Etc. در همین مدت زمان اندک توانسته کاربرانبسیاری را به خود جذب کند. به کمک اپلیکیشن تلپادو Etc. کاربرانمی‌توانند با مخاطبین مورد نظر خود ارتباط متنی Etc. صوتی And تصویریبرقرار کرده And از کیفیت بالای مکالمات رایگان خود لذت ببرند. تلپادویک امن And سریع است که می‌توان آن را بر روی گوشی And Computer نصبنمود. از سایر امکانات قابل توجه این پیام‌رسان Etc. می‌توان به سرعتبالا Etc. امنیت And حفظ حریم خصوصی Etc. امکان به اشتراک‌گذاری انواعفایل‌ها And … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار تله پادوبرای اندروید And Windows را با لینک مستقیم And به صورت رایگان ازسایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

Installer Size: Not Available

Download Links : Messenger تلپادو Telepado 1.0.26.10 For Android + Windows, And The Computer Telepado Desktop 1.7.6.1847 + Crack


Copy the download link and paste to your browser