Auslogics Browser Care 5.0.11.0 + Portable – Remove The Plugin, And Bar Tools, Unnecessary Browsers Crack Serial

 

Remove The Plugin, Additional InternetExplorer Etc. Mozilla Firefox And Google Chrome +Manage Browsers

 

Auslogics BrowserCare 5.0.11.0 + Portable ابزار قدرتمند And کارامدیمیباشد که به شما این امکان را می دهد تا به کنترل And مدیریتمرورگرهای نصب شده بر روی سیستمتان بپردازید. با استفاده از اینبرنامه می توانید عملکرد And سرعت مرورگرتان را افزایش دهید تا هیچموقع دچار کندی And اعصاب خوردکنی تان نگردند.
برنامه Auslogics Browser Care با حذف And غیرفعالسازی افزونه هاAnd تولبارهای مزاحم از بین بردن لینک های جانبی مزاحم And تبلیغاتیموجب افزایش سرعت And کارایی مرورگرها می شود. با این برنامه میتوانید موتور جستجوی پیش فرض خود را تنظیم کنید And با پاکسازی حافظهپنهان مرورگر به افزایش سرعت مرورگر خود کمک کنید. این نرم افزارقابلیت مدیریت همزمان تمامی مرورگرهای سیستم را از یکجا امکان پذیر میکند. این برنامه لیست تمامی پلاگین ها And افزونه های نصب شده مرورگرهمراه با وضعیت And رتبه امنیتی شان را نمایش می دهد And شما میتوانید به مدیریت این موارد نیز بپردازید, هم اکنون می توانید برنامهAuslogics Browser CareFrom The Download Site To Get Jasmine.

 

 

Installer Size: Not Available

Download Links : Auslogics Browser Care 5.0.11.0 + Portable – Remove The Plugin, And Bar Tools, Unnecessary Browsers + Crack


Copy the download link and paste to your browser